25 października 2012

Leather pants 2

Dzisiaj możecie zobaczyć skórzane spodnie w innym kolorze, niż dotychczas. Bordo to hit sezonu. Idealnie wpasowuje się w jesienne klimaty. Do spodni założyłam zwykłą koszulkę, kurtkę z sh i szalik. Buty już nieraz gościły na blogu, ale nie w takim wydaniu. Jest to strój na co dzień. Bardzo lubię takie niezobowiązujące zestawy. A skórzane spodnie są dla mnie numerem jeden tej jesieni.  A Wy bez czego nie wyobrażacie sobie jesieni?











spodnie, bluzka, szalik, torebka - nasz sklep
kurtka - sh
buty- DeeZee
zegarek - Swatch ROSE REBEL SUOT700
okulary - H&M



28 komentarzy:

  1. Pięknie jak zawsze oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle super - stylizacja jest bardzo przyjemna - bardzo chętnie się ją ogląda :)

    Pozdrawiam,
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne spodnie! Ja ma ze skórki na razie tylko czarne, ale poluje też na inne;) Pięknie wyglądasz!
    F.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie no po prosty NIEZIEMSKO wyglądasz ,SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi sie polaczenie chustki i spodni!

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie są świetne:)

    Buciki też, piersze które mi się spodobały z koturną w wersji sportowej rzecz jasna!!!:)

    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  7. Cu do wnie ! Gdzieś Ty znalazła tak obcisłe skórzane spodnie na takie szczupłe nóżki !? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko jest przepiękne. A takie spodnie tez chce ;D

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooooo spodnie mają świetny kolor!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. oj ten nasz sklep tez mógłby być mój - a mnie mówią ze jestem chudzielec :)dobry sklep bo ma małe rozmiary ja nie mogę dostać na siebie obcisłych spodni :(

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny zestaw!! zazdroszcze figury:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie Ci w taki zestawie!!! Spodnie rewelka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. prosto i zachwycająco, lubię to ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kolor spodni + beż i jeans wygląda rewelacyjnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jako butoholiczka zakochałam się oczywiście w Twoich butach! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Boooski blog. ♥
    a ten zestaw jest świetny.!

    http://renesansowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie wyglądasz!
    I genialne zestawienie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. zwróciłam uwagę na zegarek i buty, fajnie to wygląda że są w tym samym kolorze :)

    Zapraszam do świata secondhandów ilovesecondhands.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz ślicznie! Nie wypada mi tak pisać ale jesteś przepiękną dziewczyną, mogę zapytać czym masz pomalowane usta?
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  20. extra spodnie :) i do tego bordowe :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko mi się podoba! :D
    obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna jestes:O te spodnie są przepiękne i w ogole wszystko slicznie wygląda:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej:) w jakiej cenie sa te spodnie? sa małe rozmiary- 32/34?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bordowe tylko 36, natomiast czarne są 34 a cena to 129 zł :)

      Usuń

Dziękujemy za komentarze. / Thank you for your comments.

Copyright © 2016 Yoshee , Blogger